altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Walnut

Kategori: Allmänt

Jag lever och jag har det bra! Om mindre än 3 veckor vandrar man bland Ungerns vackra trakter. Ska bli skönt att åka hem igen för i år. Ligger och tänker hur snabbt tiden runnit förbi, och jag ångrar ingenting. Den känslan är så underbar, då början av året var en jobbig period. Tungt är det fortfarande men det är bara jag som kan göra något åt den saken. Det är verkligen dags att ta ut tummen ur röven och fylla på mitt sparkonto med pengar. Det är dags för mig att kasta mig ut i arbetslivet igen! På ett eller annat sett löser det sig, det minsta jag vill vara nu är tråkigt snål, och bara jag kan göra något åt det. Tackar mina vänner som pushar mig <3 hittills har denna sommaren bara varit en förfest, nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: