altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Mitt år 2013

Kategori: Fritid

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Rest med vänner, börjat jobba inom handel, sytt en onepiece, gått en kurs på högskolan, övningskört, skjutit med ak4:a, provat gelnaglar, fiskpedikyr, gått på bröllop, följt en stenhård kost och träning, badat i havet, åkt Ballder på Liseberg, fiskat, varit på kräftskiva, jobbat både juldagen och nyår, förfestat med Bingo Rimér, roadtrip till Malmö och Båstad, badat i termalbadhus, testat yoga, provat crosstrainer cykeln, geocatchat, blivit attackerad av en fiskmås, sålt en midsommarkrans för 100kr, festat i Budapest, färgat håret ombré, följer en realityshow, varit på Busfabriken!

Hur har ditt 2013 varit?
Jag ställde mig upp och hämtade fjärrkontrollen till mitt liv den 24:e Juni. Det var dags för en förändring, och en förändring fick jag! År 2013 var det bästa året någonsin. Har fått höra av vänner att jag har utvecklats och mognat. Blivit så positiv och glad person. Men framför allt grymt mer självsäker och social!

Blev du kär i år?
Jag blev inte kär, jag var redan kär.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
24:e Juni, 8:e Augusti, 2:e November, 24:e December.

Vad är din största framgång 2013?
Mig själv, min personutveckling!

Bästa köpet?
iPad till mamma annars ungern-resan med mina vänner.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika, cigg och onyttigheter. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Skattepengarna helt klart!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Joakim Gissberg - Aldrig Nöjd
Niello ft Phantomen - Legenden
Miley Cyrus - We Can't Stop
Between Penguins - Call My Name
Demi Lovato - Warrior
Miley Cyrus - Wrecking Ball
Mike Will Made It, Miley Cyrus, Wiz Khalifa, Juicy J - 23
Max Schneider - Give Me Love 
David DeGraw - Soldier
Jamie Campbell Bower - Better Man
Jamie Campbell Bower - Waiting

Vem har du umgåtts med mest?
Cicci, Dragana & Babbi.

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja, från 7:e December 2012 - 24:e Juni

Vart reste du under 2013?
Ungern x2 (Budapest och Keszthely), Tyskland (Putgarden), Danmark.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Pengar och körkort.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Klockan 00:01 den 14:e September var jag hos Dragana på (hejdå/GMU-fest) och fick då mina första grattis av alla som var där <3

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det kan alltid bli bättre, fler resor, mer pengar och körkort hade inte varit fel!

Vem saknade du?
Saknar väl inte någon direkt faktiskt :)

De bästa nya människorna du träffade?
Personalen på Ocean Nightclub <3

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Spara men var fan inte snål! Försök hålla lugnet och tänk positivt. Håll dig borta från killar. Njut av livet, unna dig själv och se till att uppfylla din dröm detta året. USA 2014, here I come!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: