altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

My Episodes

Kategori: Fritid


Nu börjar avsnitten sändas igen på våra efterlängtade serier vi följer! Allt från SOA, HIMYM till 2 Broke Girls.
Just nu följer jag 17 serier som är både gamla och nya, avsnitt man väntar på och säsonger man tagit lite paus ifrån. 
Men en serie jag verkligen fastnade för är 'Touch' från 2012. Den har fått 7,3 på imdb och består av 26 avsnitt på 2 säsonger á 43 minuter. Serien handlar om:
"Martin Bohm en änkeman och far till en 11-årig son Jake med vem han har svårt att få känslomässig kontakt med. Martin Bohm upptäcker en dag att Jake kan förutse framtiden. Relationen med sin son förändras då dramatiskt." - ur Newsvoice.se
Definitivt en serie jag rekommenderar! Har bara sett 2 avsnitt och redan 40 sekunder av bara själva trailern var jag fast! Båda avsnitten låg jag och rös, var tårögd och helt varm inombords, dags för avsnitt nummer 3 för mig och trailer för er!

http://www.imdb.com/title/tt1821681/?ref_=sr_2

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: