altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Blod, svett och tårar

Kategori: Träning och Hälsa



Denna veckan har det varit en riktig kick-ass på gymmet! En ordentlig axelpass i tisdag, brutal 2 timmar benpass i onsdags och en killer armpass i torsdags tillsammans med Christoffer. Jag och han körde verkligen skiten ur mig, men lugnt jag såg till att han också slet som ett djur.
I onsdags såg min personliga tränare, Alexander, till att jag körde ut det sista krafterna man hade kvar genom att köra utfallssteg med (12kgx2) hantlar, 12 steg genom gymmet x 6 set. Då ville jag verkligen bara gå och dö. Jag blev tårögd, slutkörd och tillslut var det nästan som att höra Jillian och Bob, från Biggest Loser, i bakhuvudet, skrika på en. Jösses, men fan vad gott det kändes när man vart klar!!

Men nu har man åkt på något igen, halsen är krasslig och tappar både rösten och matlusten. Vill bara dra täcket över huvudet och komma fram när jag blivit frisk igen så jag kan köra järnet på gymmet igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: