altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Bokat resa!

Kategori: Fritid



Då är resan till Ungern beställd till mig och älskling! Se där, min nyinköpta second hand resväska kommer redan till användning! Flyget gick på 1900:- för oss båda, inte så farligt, med tanken på att det kostade lite mer förra året runt Maj-månaden. Så nu ska bara lägenhet fixas, förhoppningsvis kan vi få låna en lägenhet precis mitt i Budapest, riktigt mysig och liten lägenhet, skickade brev till dem idag och sen även informerat hela släktträdet om att jag kommer ner *haha. Så ska vi bara komma på hur vi ska ta oss ner till Malmö och från flygplatsen i Ungern.
Åhh, ska bli så spännande, vår första resa ihop! Så ska jag äntligen få åka hem igen. Älskade Ungern <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: