altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Nordic Wellness (fd. Sportlife)

Kategori: Träning och Hälsa



För några veckor sedan köpte man ett erbjudande till mig och pojkvännen på Groupon.se, ett guldårskort på Nordic Wellness (fd. Sportlife) för 1995:-. Det är ett allaktivitetskort som gäller på alla NW-anläggningar i Sverige. Så nu har man 24/7-timmar gymmet plus fd Form-gymmet med olika pass och deras gym. BRA DEAL!

En av mina huvudmål är att bli fitt för Tough Mudder nu i September. Så vi ska köra järnet på gymmet, köra klättring, simning, terränggång i skogen, cardio, hinderbanor, crossfit, yoga, bodypump och och massor med andra aktiviteter. Ska bli riktigt kul att köra på allträning faktiskt! 

Påtal om min träning!
Jag började gymma ungefär 2013-01-21 (v.4).
Den 2013-01-27 mätte jag min kropp.
Så nu efter en månad jag mätt kroppen, 2013-02-28, så provade jag mäta igen och jag har gått upp:

- Biceps/triceps med 0,5 cm
- Underarmar med 0,5 cm
- Bröst/rygg med 1 cm
- Mage/midja med 0 cm
- Rumpan med 1 cm
- Högsta punkten på låren med 1 cm
- Lägsta punkten på låren med 0,5 cm
- Vaderna med 1 cm

Är så glad och stolt över min uppgång! Mamma tycker jag gått upp i ansiktet också, då jag trycker i mig mat för att gå upp i vikt. Sen så skulle jag sätta mig och mina favoritjeans sprack under rumpan! Jösses ;O
Axeln mår väl helt okej, väntar fortfarande på rehabilitering, dämpar smärtan med Voltaren.

Hoppas det går lika bra för er där ute med träningen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: