altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

All the way with Ahlbäcks

Kategori: Fritid

Nu är all min fokus på körningen. Vänner och familj har tjatat och nu börjar även bli ett problem att hitta jobb, jösses! Jag skrev in mig detta året i januari och hade min första körning den 9:e april och kört 6 gånger sammanlagt - SEX GÅNGER!! Så sjukt stolt att man lyckats ta sig så långt och snabbt med körningen. Mamma brukar berätta om de gånger vi varit på nöjespark och jag fått köra elbilar/krockbilar. Min bror körde in i allt och alla, min yngsta kusin hade vridit på ratten på tok för mycket och snurrade bara runt och runt och runt. Så kommer jag där och slinker emellan allihopa. Tyckte det var roligare än att krocka med alla. Nåja!
Idag så var det min sjätte gång och då skulle det vara dags för mig att köra från stan för första gången. Gick ju bra tills jag fick motorstopp två gånger vid grönt ljus, rullade iväg efter andra gången det blev grönt! Körde på gamla E6:an mot stenhuggeriet/kvibille och därefter till flygstaden till äventyrslandet och sedan tillbaka till city. Gick ju hur bra som helst, börjar bli bättre på att växla snabbare emellan och fått köra i en rondell för första gånger. Faktiskt riktigt stolt för att inte ha kört något hemma alls. 👍👏 Så nu är det dags att ta fram boken, känns som detta kommer gå på nolltid!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: