altmann.blogg.se

- dreams don't work out unless you do -

Rebellina goes luffare

Kategori: Fritid


Moster kom in och började storgarva åt min lösning av sovplats i hennes lilla 1:a.

Senast jag lyckades somna på golv/mark var när man låg i lumpen, men lyckades att hamna på golvet igår kväll. Behövde en sovplats i stan och moster maffia erbjöd sitt fina kök att sova i. Tyvärr madrassen jag skulle låna hade möglat så fick ta fram mina luffarskills och lösa problemet på egen hand och lyckades! Trots omständigheterna så fick jag lite sömn för att ta mig upp, slänga i mig en kopp kaffe och sedan iväg och brumma med Ahlbäcks trafikskola. Får ju inte glömma att idag var det inte bara min första rondell jag körde igenom utan fick även för första gången blåsa. Tydligen något alkolås på bilen när den stått för länge. ><


Kommentarer


Kommentera inlägget här: